Budowa strony internetowej dla Omni Finances

Projekt:

Wykonanie wielojęzycznej strony internetowej z kalkulatorem wysokości zwrotu należności oraz formularzem kontaktowym zintegrowanym z systemem CRM.

Zobacz efekt: https://claimbankfee.uk/

Tło projektu:

Marka Omni Claim należy do firmy Omni Finances z siedzibą w Londynie, zajmującej się egzekwowaniem zwrotów bezprawnie naliczonych przez banki w Wielkiej Brytanii opłat. Tego typu działania dotyczą głównie osób, które wyjechały do Wielkiej Brytanii w celach zarobkowych, a zakładając brytyjskie konto i podpisując umowę nie były świadome dodatkowych obciążeń, np. z powodu słabej znajomości języka.

Ubieganie się o zwrot we współpracy z Omni Finances przebiega trzyetapowo. Pierwszy etap to bezpośredni kontakt lub pozostawienie danych w bazie, drugi podpisanie stosownych dokumentów oraz upoważnienia, kolejny to zwrot należności. Budowana strona internetowa miała na celu obsługę pierwszego etapu – pozyskanie kontaktu.

Największe wyzwania:

  • Spełnienie głównego założenia, jakim było generowanie leadów
  • Integracja formularza kontaktowego z systemem CRM
  • Czytelność i przejrzystość strony
  • Strona w czterech wersjach językowych (polski, angielski, rosyjski, portugalski)
  • Estetyczny, prosty design
  • Responsywność

Nasze podejście:

Dla Omni Finances Ltd. stworzyliśmy intuicyjną, łatwą w nawigacji stronę internetową w czterech wersjach językowych, która dzięki przejrzystemu layoutowi bardzo dobrze konwertuje. Projektując stronę wykorzystaliśmy tylko niezbędne elementy, dzięki czemu uniknęliśmy rozpraszających treści, które mogłyby stanowić przeszkodę na ścieżce konwersji.

Dla wzmocnienia przekazu umieściliśmy na stronie suwaki obrazujące wysokość kwot zwrotu bezprawnie naliczonych opłat. Wyraźny przycisk CTA kieruje do prostego formularza kontaktowego. Strona jest w pełni dostosowana do obsługi na urządzeniach mobilnych, pozostawienie kontaktu jest więc możliwe niezależnie od miejsca i czasu.

Integracja formularza z systemem CRM, pozwala na bezpośrednią i szybką obsługę spływających leadów i ułatwia późniejszą pracę z bazą.

Kategoria

Business

Tagi

UX, webdesign

Data publikacji

14 sierpnia 2017